Forholder du dig til virkeligheden?

Ser du virkeligheden som den er? Eller kan du ikke se skoven for bare træer?

Salget i mange virksomheder er sandet til gennem tiden. Man lever måske oven i købet på en forestilling om, at det er eksterne faktorer, der gør, at vi ikke længere når vores mål. Det er ikke os, der er noget galt med, det er markedet, konkurrenterne, kunder osv.

Nogen gange kan et reality check være rigtig sundt. Stikke en finger i jorden og kikke på fakta. Være ærlig overfor sig selv.

Spørgsmål der jævnligt skal stilles:

  • kører vi på rutinen?
  • er vores salgsorganisation så god som den selv siger?
  • er vores viden om markedet og salget fakta baseret?
  • eller er vores viden om markedet og salget baseret på snak, tro og mavefornemmelser?
  • kender vi markedet, hvad siger de seneste prognoser?
  • måler vi korrekt på sælgernes performance?

Der er ofte store gevinster at hente, ved at få nye friske kræfter til at se på salget som en helhed (men selvfølgelig også i detaljen).
I Hedemann Nielsen nøjes vi ikke med at skrive rapporter. Jeg smøger ærmerne op og gør alt det hamrende nødvendige arbejde, også det sure. Og jeg smiler hele vejen. Og det gør jeg, fordi jeg elsker det, og fordi jeg ved det giver gevinst.

Hands-on

For at jeg kan hjælpe med at få jeres salg strømlinet og effektivt, kræver det viden om jeres salgsøkonomi. Så jeg begynder altid med en kort og effektiv analyse af jeres salgstal. Det giver os et meget præcist billede af jeres verden, så vi fremover snakker realiteter og ikke fornemmelser

Et godt udgangspunkt.

Herefter finder vi ud af, hvad de næste skridt skal være for at bringe jeres salg op på et højt professionelt niveau. Et niveau som altid giver resultater.

Det er individuelt hvor der skal sættes ind, men sammen finder vi den rigtige løsning for jer.